Meslek Lisesi Bölümleri, Meslek Öğretmeni, Teknik Öğretmenler
ORTAK ALAN => Öğretmenler Odası => Proje Tabanlı Beceri Yarışması => Konuyu başlatan: Kel_Bald - 19 Mart 2008, 01:08:09
-
Bir mobilya tasarımcısı bir ara bana şöyle birşey söylemişti. (Ben GÜTEF Mob. ve Dek mevzunuyum.) seninle Bilkentteki bir iç mimar arasındaki en büyük fark; ona bir banyo tasarla dersem bana jakuzinin üst versiyonunu tasarlar. Fakat aynı şeyi senden istersem sen bana en fazla jakuzi tasarlarsın.
Her insan gördüklerinin daha üstünü tasarlamaya çalışır. daha yenisini, daha iyisini. Görmediğiniz bir şeyin daha iyisini daha mükemmelini tasarlayamayız.
Öğrencilerimizin en büyük sorunu bu bence. Tasarımla ilgili bilgilerimizi aktarıyoruz ama kaç tane okulun imkanları bu öğrencilere özgün tasarım yapmayı sağlıyacak, ufkunu açacak örnekler sunabiliyor. öğrencilere tasarım örnekleri, yeni ürünler, yeni gelişmeler sunmadan bir başarı bekleyemeyiz.
Gelin her sene yarışma sonrası projelerimizi burdan paylaşalım. Paylaşılan projeleri öğrencilerimize sunarak yeni tasarımlar hakkında bilgilendirelim. En azından öğrenciler bu yarışmada nasıl projelerle yarışacakları hakkında bilgi edinsinler ve bu projeler biraz ufuklarını açsın.
İlk ben başlatıyorum.
Proje: SEVİT
Oturma grubu arasına sehpaya dönüşebilen küçük bir vitrin tasarladık.
Yarışma sonrası sehpanın Çizimlerinide buradan yine yayınlarım.
-
:h
çok güzel bir düşünce.
-
Haklısınız Hocam.. tskkr
Ayrıca diğer bölümlerden arkadaşlar da projelerini paylaşsalar iyi olacak.. Gördüğüm kadarıyla diğer bölümlerden hiç katılım olmamış...
Onların projelerini de bekliyoruz..
-
Haklısınız Hocam.. tskkr
Ayrıca diğer bölümlerden arkadaşlar da projelerini paylaşsalar iyi olacak.. Gördüğüm kadarıyla diğer bölümlerden hiç katılım olmamış...
Onların projelerini de bekliyoruz..
Tabiki bu yalnızca Ahşap Teknolojisi için değil Bütün bölümler için ortak bir çalışma.
Zaten konuyla ilgili bölüm açıldı. Bütün bölümler burdan projelerini paylaşabilir.
-
Ankara bölge yarışma sonuçları belli oldu.
Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü sitesinden sonuçları öğrenebilirsiniz.
-
proje tabanlı beceri yarışması bu haliyle teknik öğretmenlerin yarışması gibidir.bu ise amaca hiç uygun değildir.dereceye giren projeleri öğrenciler yaptı demek bizi saf yerine koymaktır.bizim öğrencilere yaptırdığımız ama hiç dereceye giremeyen projeler daha değerlidir.bu nedenle yarışmayı bu şekliyle olumsuz bir uygulama olarak görüyorum.
-
Arkadaşlar güzel fikirleri payşalım.Ufkumuz açılsın.