Arkadaşlar "Eğitim Araçları Donatım Dairesi Başkanlığı" nın sitesinde "Sıkça Sorulan Sorular" kısmında aşağıdaki bilgiler yer alıyor. Konuya cevap olması açısından önemli olduğunun düşünüyorum. Ben de yeni gördüm.
# İhtiyaç talep formlarının hangi tarihlerde doldurulması gerekmektedir?
Taşınır talepleri 06/08/2008 tarihli ve 7927 (2008/54) sayılı genelge çerçevesinde elektronik ortamda iletilecektir. Okul/kurum müdürlüklerince bu genelgeye Başkanlığımız web sayfasından ulaşılabilir
# İhtiyaç Talep Formunun doldurulmasında nelere dikkat etmeliyiz?
Talep formlarında bulunan tüm alanlar eksiksiz olarak doldurulacaktır. Başkanlığımız alım planlaması okul/kurumlarca iletilen talepler çerçevesinde şekillenmektedir. Talep formlarının doldurulmasında gerekli hassasiyet gösterilmelidir.
# Okul/Kurumumuzun donatımından sorumlu şubeyi nasıl öğrenebiliriz?
Okul ve Kurumların donatımından Başkanlığımız ihtiyaç şubeleri sorumludur.
İhtiyaç I Şubesi
- Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürlüğüne bağlı Okullar
- Ticaret ve Turizm Öğretimi Genel Müdürlüğü bağlı Okullar
- Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığına bağlı Okullar
İhtiyaç II Şubesi
- Kız Teknik Öğretim Genel Müdürlüğüne bağlı Okullar
- Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğüne bağlı Okullar
- Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğüne bağlı Kurumlar
İhtiyaç III Şubesi
- Orta Öğretim Genel Müdürlüğüne bağlı okullar
- Ortaöğrenim Burslar ve Yurtlar Dairesi Başkanlığına bağlı kurumlar
- Din Öğretimi Genel Müdürlüğüne bağlı Okullar
İhtiyaç IV Şubesi
- Özel Eğitim Rehberlik ve Danışma Hizmetleri Genel Müdürlüğüne bağlı Okul ve Kurumlar
- Okuliçi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanlığına bağlı Kurumlar
- Öğretmene Hizmet ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığına Bağlı Kurumlar
- Hizmetiçi Eğitim Daire Başkanlığına bağlı Kurumlar
- Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğüne bağlı okullar
# Mahalline ödenekler hangi ihtiyaçlar için gönderiliyor?
Mahalline ödenekler öncelikle yeni açılan alan/dal atölye ve laboratuarlarının ihtiyacı olan makine-teçhizat ve ekipmanın, ayrıca talep edilen ihtiyaçlardan Başkanlığımızca karşılanamayan ve gerekli olan taşınırların mahallinden alımı için gönderilmektedir.
# Okulumuzda ihtiyaç fazlası donatım malzemesi için ne yapmamız gerekir?
İhtiyaç fazlası taşınırların devir işlemi, Taşınır Mal Yönetmeliği ile Strateji Geliştirme Başkanlığının 06/06/2008 tarihli ve 3095 (2008/41) sayılı genelgesinde açıklanmıştır. Elinde ihtiyaç fazlası kullanılabilir durumda taşınır olan okul/kurum müdürlüklerinin konuyu bağlı bulundukları Genel Müdürlük/Daire Başkanlıklarına iletmeleri gerekmektedir.
# Taşınır İşlem Fişi nereye gönderilecektir?
Gerek Genel Depodan, gerekse firmalar tarafından teslim edilen eşyalara ait Taşınır İşlem Fişleri, eşyaların teslim alındığı gün düzenlenecek ve bekletilmeden bir sureti Ankara 1. Akşam Sanat Okulu (Genel Depo) Müdürlüğüne, bir suretide Mal Müdürlüğüne gönderilecektir.
# Yeni açılışı yapılacak veya yeni binasına taşınacak okul/kurumların acilen eşya ihtiyacının karşılanması için ne yapılması gerekir?
Okulun açılış onayı yeterlidir. Yeni açılacak veya yeni binasına taşınacak okul, kurum ve pansiyon ihtiyaçlarının en geç açılış tarihinden bir ay önce yazılı olarak Başkanlığımıza bildirilmesi gerekir. Aksi halde açılışa çok az bir süre kala talepte bulunulması durumunda tahsisi yapılan eşyanın mahalline nakliyesinde sıkıntı çekilmektedir.